Årets landsmødeprogram har fokus på det frivillige arbejde med at rekruttere og anerkende bloddonorer og samarbejdet med blodbanken. I år kan du give dit input til BDs kommende strategiperiode, ligesom landsmødet giver mulighed for at netværke og tid til regional planlægning.
Programmet byder på spændende oplæg, workshops og god tid til at mødes og snakke i uformelle rammer. Dagen afsluttes med en festlig fejring.
Vi håber at se dig til landsmødet og tilbringe en hyggelig og lærerig dag i fællesskab sammen frivillige fra hele landet.
Landsmødet er en dag, hvor vi:
- Netværker og deler erfaringer på tværs af regioner og roller.
- Anerkender din og de andre frivilliges uvurderlige indsats.
- Får inspiration og ny viden om blod- og plasmadonation.
- Hører patienthistorier, der minder os om, hvem vi gør en forskel for.
- Styrker fællesskabet og sammenholdet blandt frivillige og bestyrelser fra hele landet.
Frist for tilmelding er den 15. maj 2025 og pladserne fordeles efter ’først til mølle’.
Deltagergebyr
- Landsmøde med festmiddag og overnatning: 1.700 kr. Prisen inkluderer bl.a. forplejning i løbet af dagen, festmiddag og overnatning. Ved overnatning fra lørdag til søndag er der morgenmad kl. 8-10 (check-ud senest kl. 9) og adgang til hotellets spaområde Pool Club fra kl. 6-9.
- Landsmøde og festmiddag: 1.300 kr. Prisen inkluderer bl.a. forplejning i løbet af dagen og festmiddag.
- Kun landsmøde (kl. 10.30-17.30): 800 kr. Prisen inkluderer bl.a. forplejning i løbet af dagen.
NB: Det er muligt at bestille overnatning fra fredag den 26.-27. september (975 kr.) som afregnes med dig, medmindre andet er aftalt.
Afregning af deltagergebyr
Det er almindeligvis bestyrelsen for den lokale enhed, som betaler deltagergebyret. Kontakt sekretariatet (info@bloddonor.dk), hvis du er i tvivl.
Ansatte i blodbanken, der ikke er medlem af en bloddonorbestyrelse, betales af den pågældende regionale enhed, medmindre andet er aftalt i regionsbestyrelsen.
Ved afmelding inden 15/5 2025 betales 50 % af deltagergebyret. Der opkræves fuld betaling ved afmelding efter 15/5 2025.
Hotellets adresse
Marienlyst Strandhotel
Ndr. Strandvej 2
3000 Helsingør
Tel: +45 4921 4000
E-mail: hotel@marienlyst.dk
Du skal kontakte hotellet, hvis du har ændringer til din overnatning efter 15/5 2025.